Ridersmum sizinkinin boyutu doğal yolla kapanacak kadar küçüktür belki . Bizdede hemen başlamadılar bir kaç gün beklediler üstelik boyutu büyükmüş sanırım çok ufak minimal küçülmüş . Sonra ilaç tedavisine başlandı istedikleri seviyede küçülmüş ı . Taburcu olduktan sonra kontrole gittik o zamanda tamamen kapandı . Sadece her çocukta olan üfürüm var oda iki yaşında geçiyormuş . Erken doğum olduğu içinmiş . Hemen ilaç tedavisine başlamıyorlar sanırım . Eko kontrolünde küçülme görmezlerse başlarlar diye düşünüyorum ama içiniz rahat olsun tedaviye yanıt hemen verip düzeliyor Allah’ın izniyle . Geçmiş olsun size de