Ayfa1608 dört saat uzun bir süre hele ki az yiyen bebek için,benim kızımda az yer hem mamayı hem ek gıdayi o yüzden sık acıkır en fazla bir saat sonra tekrar mama ister mesela sadece 60 cc içtiği için ek gıda yemisse oda çorba falan hani yine en fazla bir saat sonra acıkır ağlar ki meyve falan zaten doyurmaz vitamin amaçlı yani,bana kalsa mesela kahvaltısını verdin bir bir buçuk saat sonra yoğurt yada meyve verebilirsin sonra iki saat sonra yada üç öğlen ana öğün verebilirsin…bide herkes kendi bebeğini anlar yani aç tok olduğunu aç olduğunda,huysuzlandiginda vs ver yanj canım doktor dört saat dedi diye dört saat beklenmez yani bizde yedi aylığız