Miran474 Bütün evi fayans olup ince hali kullanan var mı acaba bebeğiniz üşütmez mi ince hali kullananlar ama artık kışlık Halı kalmadı gibi ya
Katun Miran474 ben yaz kış ince halı kullanıyorum. Ev merkezi sistem olduğu için çok sıcak oluyor kışın