bade_begum ilk iki ay böyle ne yazık ki siz kaldırıp emzireceksiniz, önce bir göğsü sonra diğerini en az yedişer dk emzirin; gün içinde üç beş tane iyi oranda çişli bezi çıkıyorsa doyuyor demektir; ayrıca sağıp süt miktarınızı kontrol edip biberon ile verebilirsiniz, az ise mama takviyesi de yapabilirsiniz önemli olan doyması memeye zaten alışık, merak etmeyin memeden vazgeçmiyorlar bebeklerimiz çok akıllı, istemedikleri zaman istemedikleri şeyi almıyorlar zaten:) üçüncü aydayız hem emziriyorum hem sağıp veriyorum