Sdyll Aşıyı dün oldu iki bacaktan da ama bir bacağı böyle oldu bilen var mı neden, normal mi, başına gelen var mı?
Tugcevera Bizimde böyle olmuştu bi bacağı. Hatta aşıyı yapan ebe öncesinde olabileceğini söylemişti ve kolonyayı buzdolabında bekletip pamukla masaj yapmamı önermişti. Bende öyle yaptım 10 gün icinde yok oldu.
beyzanurba1ci Geçmiş olsun bizde ıkı gün önce aşı olduk bebegımın bacağı da bır cevız tanesı kadar oldu bende koluoyayo beklettım ama doktor dedıkı sıcak elınızle masaj yapın diye hatta bugün çok ateşlendi ondan olduğunu düşünüyorum