Dün gece şöyle happy mom daki mesajlara göz atıyordum işte sarılık emzirme problemleri gaz sancıları vs. Sonra döndüm ilk fotoğraflarıma daldım videolara. Yenidoğan taze anneler (bende tazeyim ama 10 ay tecrübeli🤪) geçiyoooooorrr o lahusa kusmuklu hallerimiz, aşırı terlememiz kendinizden iğrenmemiz, 2 saatte bir kalkmamız emzirmemiz yada emziremememiz. Mama ısısını kontrol ederken asla kendine güvenmeyişimiz birer anı oluyor.
Bi kere sakin olun çaresiz hastalığı yoksa Allah uzak etsin yavrularımızdan. Önümüz kış hasta olacaklar bundan daha doğal ne var ne güzel bağışıklık kazanacaklar kendinizi suçlamayın siz hasta etmediniz.
Ahh o emziremeyen anneler ben 2 ay sadece geceleri emzirdim istemezmiydim emerken benimle oynasın meme istesin aman olmayınca olmuyo nasibini aldı Allah sağlık versin mama da bi nimet bebelere sakın kendini suçlama.
Ahh o gazlar biraz sabır şimdi manuel çıkartıyolar inanın otomatiğe dönecekler sabah pırt sesiyle uyanmak diyorum ve susuyorum 😁
Kısacası anneler bak 10 aylıkken artık kanguruya takıp iki poşetle eve dönebilen kahramanlara dönüşüyosunuz. Biraz uykudan feragat edecez tabiki bazen kızacaz öfkelenecez ama napalım bizde insanız anayız diye sinirlemeyelim mi?
Yeni doğum yapmış taze anneleeeeeerr müjdem sizeee GEÇİYOOOOORRR 🤟🏻🤟🏻
Bak bu yazıyı 2 ay önce yazmıştım :) şimdi 1 yaşını kutluyoruz geçiyor güzel annem eski günleriniz çok uzakta değil. Çok güzel serüven seni bekliyor hadi hayırlı olsuuuunn 😘😘