iyiki Aşırı tecrübesizim umarım kimse yadirgamaz beni. 24 günlük bebeğim var kucağıma dik aldığımda ayaklarini kırıyor oturma pozisyonuna geçiyor ayaklarına basmıyor basamiyor sanki çok kafama takıldı normaldir değil mi ne zaman ayak üzerine basılır int de gördüm bir aylık resmen annesi tutunca yürür gibi adım dahi atıyordu şok oldum siz bebeklerinizi dik tutunca basıyorlar mi dik durup benim basamiyor
Hamzaninannesi1411 iyiki 24 günlük bebekten bahsediyorsunuz daha kafasını bile tutamaz ayağının üzerine Nasıl bassın
iyiki Hamzaninannesi1411 haklısınız aslında. Kendime çok kızdım ama aşırı tecrübesizim bilmiyorum hiç birşey ve instagramda karşıma çıktı tabiki kucağımda denedim buraya sordum herşeyi buraya soruyorum ne yapabilirim
Hamzaninannesi1411 iyiki instegramda yeni doğan bebek sayfaları var takip edebilirsiniz yada yakınlarınız yok mu yardım alabilirsin
Seher11 Tecrübesiz olabilirsiniz ancak bir sürü kaynak, takip edilecek sayfalar var. Okuyun,araştırın,izleyin . Zamanla öğreneceksiniz.
iyiki Seher11 peki teşekkür ederim araştırayım normalmiş demek ki. etrafımızda o kadar çok şey görüp duyuyorum ki ve lohusalık psikolojisi teklik yalnızlık va kafama çok taktım galiba nedensiz :(
Hamzaninannesi1411 iyiki ben hamileliğimden beri bebek rehberi diye Bi sayfa var instegramda orayı takip ediyorum. Şu an içerik üreten bayanın oğlu 18 aylık ama aşağılara inip sayfayı incelerseniz yeni doğduğu andan itibaren herşey mevcut ek gıdayla alakalı da içerikleri var Bi bakın ben çok severek takip ediyorum