Kızlar merhabalar kızım 11 aylık sürekli boğazı hırıltı şeklinde iki kere doktora götürdük ciğerlerde yok dediler burnundan serum fizyolojik le temizle diyorlar genelde ama her gece yapıyorum artık çocuktan gelmiyor sümük yani yok bu ses nerden geliyor çocuk geceleri horluyor ve nefes sıkıntısı var kilolu bir yetişkin tarzında nefes alıp veriyor doktorun bir tanesi antibiyotik başladı kızarıklık var diye 4 . Gün bu gün antibiyotik kullanımımın ama etkisini göremedim hâla ne yapmam gerekir okuyup yardımcı olursanız teşekkür ederim