Kızlar oğlum 16 aylık geçen hafta hasta oldu acile gittik augmentin dolven aferin calpol ve prospan diye bir öksürük şurubu verdiler ateş şikayetimiz geçti ama burun akıntısı ve özellikle öksürük asla geçmiyor hatta öksürük günden güne artıyor ilk defa bu kadar uzun sürdü hastalığı, öksürük için önerebileceğiniz bir şey var mı