ikiprensannesi0 Kızlar iki aylık bebegim var iki uc gündür hastayım anı öksürme geliyor tutmaya çalışıyorum ama olmuyor bebeğim korkuyor bişey olurmu ya tedirgin oluyorum aniden korkunca
tomvejerry ikiprensannesi0 oyy kıyamam 😆benim oğlum esnememizin sesine bile korkuyordu 7 aylık olacak bazen babası sesli hapşurnca korkar😅 bişey olmaz canım alışır
Yasse1208 Benim bebeğim biraz daha büyüktü ama ben öksürdüğümde korkuyordu, normal zamanlarda da öhö öhö yapıyorum oyun gibi artık alıştı öksürünce korkmuyor :)
Yasse1208 ikiprensannesi0 evet malesef. Bu öksürük benzeri sesi belki yanında daha sık cıkarmaya çalışsanız o sesi sık duyduğu için korkmamaya başlar