Arkadaşlar doğum sonrası eklemlerde özellikle de ayak bileği ve tabanında ağrı yaşayan oldu mu? Kızım 8 aylık olacak ama ayak tabanlarım o kadar acıyor ve ağrıyor ki. Üstüne basmakta zorlanıyorum, ilk bi kaç adımı sendeleyerek zorla atıyorum sonra biraz açılıyor ama yine ağrı devam ediyor. Doktora gittim bütün değerlerim için normal dedi. Siz yaşadınız mı ve ne kadar sürede geçti