Arkadaşlar merhaba 6 yıllık evliyim 2 yıl çocuğum olmadı bende polikistik over eşimde sperm kalitesizliği nedeniyle. Tüp Bebek yaptırdık 2.5 yaşında ikiz çocuklarım var bir kız bir erkek Mayıs ayında 3 yaşına girecekler. Hastanede 3 adet embriyomuz var 5 yıl bekleme süresi vardı 3 yıl geçti 2 yıl daha bekleyecek. Eşim bir bebegimiz daha olsun yazın spiralin çıkaralım 1 yıl deneyelim olmazsa embriyoların son yılında tüp bebek tedavisi yaparız dedi. İkizler beni çok yoruyor çok huysuz ve sürekli ağlıyorlar yeni bir bebek düşüncesi beni korkutuyor. tüp bebek tedavisi hamilelik süreci beni aşırı yormustu tekrardan aynı şeyleri yaşamak beni korkutuyor. Ama geç kalıp sonradan pişman da olmak istemiyorum. 3.cocugu istiyorum ama yaşayacaklarım beni çok korkutuyor.Tüp bebek tedavisi sonrasında kendiliğinden hamile kalan var mı aranızda sizlerin de desteğine ve fikirlerinize ihtiyacım var.