tugbai Çeşme suyunu kaynatıp mamayı hazırlıyorum sizce çeşme suyunun bi sakıncası olur mu? Bide Mamayı hazırlarken kaynattığın çeşme suyunu ılıtmak için içme suyuyla karıştırıyorum sizler nasıl hazırlıyosunuz ?
sekeroglan tugbai bende çeşme suyunu kaynatıp mama yapıyorum ama ilitmak için soğuk suyun altında bekletiyorum biraz
Aysegulb Bende cesme suyunu kaynatıyorum ılıtmak ıcınde bazen e bebekte ki bebek sularından katıyorum içine hızlıca hazırlamıs oluyorum
Busniltos Bende öyle yapıyodum sımdı kaynatıp termoslara koyuyorum. Birini aralık bırakıyorum . Biri sıcacık biri ılık oluyor. Bütün gün onları kullanıyorum. Bebegim acıktıgında bekletmeden verebiliyorum