deli_bir_hatun Haftaya Urfa’ya gelicem Mersin’de yaşıyorum burası hala okadar soğuk değil mevsimlik giyiniyoruz orda hava nasıl şuan tam soğuk mu ona göre kıyafet getireyim çocuklarıma bize?
Miran474 deli_bir_hatun Urfalı değilim mardindeyim ama hava durumları hemen hemen aynı arada gidiyoruz eşimle mevsimlik giyiniyoruz mont kaban hırka daha çıkarmadık akşamları 16 derece oluyor sadece akşamları hırka gerekiyor
BenDiyeBiri_ deli_bir_hatun urfaliyim evlerin içi serin biz evin icinde yelekleri giymeye başladık pek dışarı çıkamıyoruz