Ist2121 benim bebeğimin 20. Gün düştü hatta 20. Gün ben doktorada götürdüm çok temiz baktığımı sadece cok kalın olduğu için düşmediğini söyledi hatta kan tahlilide yaptı hiçbir şey çıkmadı çok şükür kendinizi sıkmayın mutlaka düşüyor Doğumdan beri hiç yıkadınız mı ? Yıkanmaması gerekiyor diye biliyorum belki o yüzden daha tam kurumamıştır