1 yaşına girdik şükür tembel bi kızım var oturması dönmesi dişi herşeyi yavaş daha üst dişleri yeni patladı altlar bekle ki büyüsün. Neyse kahvaltısını bulamaç yapıyosun çiğneme refkeksi iyide olsa diş yok istediğim gibi yediremiyorum blw ye hiç girmedim bizim tembel akşama kadar ancak yer. Yemekte çatalla ezebildiklerimi eziyorum onun dışında püre ama yiyo maşallah her sebzeyi maşallah. Evet farkındayım alıştırmam lazım ama nasıl?