Çok zor dönemden geçiyoruz. 3 gün önce yüksek ateşle doktora gittik doktor 4 alttan 4 üstten diş patlatıyor ateş olması normal dedi. Jel verdi calpol verdi eve geldik ama geçmek bilmedi. Çocuğum dün gece dahw da kötüleşti hiç durmadan ağladı yine ateş. Uykuya dalıyo tabi kucağımda bi anda çığlıkla uyanıyordu. Bugün tekrar gittik isal kusma var mı dedi yok dedim bezini açtı çişini kokladı tahlil istedi. Sonuç çıktı ki hem idrar yolu enfeksiyonu olmuş hemde kum döküyormuş. 7 aylık bebekte duyunca şok oldum yavrum nasıl dayandı. Anladım ki en ufak şüpheyi bile ihmal etmeyecekmişsin. Dua edin oğluşum için teyzeleri☹️