MA1611 aynen aynen bizde de 3 kez oldugu da oluyor . Emmeye basladigi gibi gurul gurul bagirsakları sonra ıkınıp sıkılıyor gürultülü bir sekilde kaka yapiyor bezinden tasiyor genelde o anda ve dogdugundan beri hep mukuslu 😪😖 Ben ilk zamanlar laktoz intoleransi mi diye dusunmustum doktorumuza sordum o cok yaygin birsey degil demisti … Forumda bakıyorum gayette yaygınn