Kızlar bebeğim 4 aylık..Perşembe gününden beri o kadar huysuz ve huzursuzki, neyi olduğunu anlayamıyorum..Ateşi yok ama büyük oğlum hastaydı sanki ondan biraz kaptı gibi..burnu çok tıkalı değil...ateşi yok..boğazı bana ağrıyor gibi geliyor.Gereken her şeyi yapıyorum bu arada..Ama sürekli acı acı ağlıyor...Bazen katılıyor hatta ağlarken kulaklarını çekiştiriyor.Dişmi kulak iltihabımı anlayamadım.Emmek istemiyor..Gazı varmış gibi kendini yay gibi kasıyor ve inanılmaz ağlıyor.Çaresiz kaldım artık.Perişan oldum.Yarın doktora götürmeyi düşünüyorum ama ateş olmadığı için acaba dişmi atakmı yoksa hastamı diye emin olamıyorum