Günaydın kızlar az önce sütçüden süt aldım şimdi kaynatmak için tencereye döktüğümde içinde küçük bir böcek sinek tarzı bir şey gördüm baktım hatta hala hareket ediyordu henüz ölmemiş anlayamadım tencereden mi acaba geçmiş ya da sütün içinden mi gelmiş bilmiyorum şimdi kaynamaya koydum sütü biliyorsunuz zaten 2 taşım illaki kaynatıyorum iyicene ama içinden böcek çıktığı için sorun olur mu yoğurt yapacağım Kızıma tükettireceğim şu an sütü döküp dökmemek arasında kaldım ama kaynayacak zaten içindeki mikroplar ölür değil mi sorun olur mu sizce