Ben değiştiriyorum çünkü saat başı ve çok uzun süre emdiği için bezi taşacak kadar dolu oluyor Buda rahatsız ediyor bebeğimi. Eğer değiştirmezsem kıyafetlerine taşıyor en az bir kere değiştiriyorum. Ama hiç hoşlanmadığım bir durum çünkü bezini değiştirirken çok ağlıyor