ayselina58 ilk 4 ayına kadar çok dikkat ettim yani kaynanam hep derdi ki üstünü kalın giy sen sırtını üşüttüğün zaman çocuk emdiği sütü kusar demişti bakıyorum gerçekten öyle yazı doğum yaptım tişört giydiğim zaman çocuk emdiğini kusuyordu ve kötü kokuyordu kaynanam diyodu sırtını üşütmüşsün badi üzerine yelek giyerdim ayaklarıma çorap oğlumda tık yok emer gazını çıkarır uyurdu