Miray17 Valla büyüdükçe işimiz zorlaşıyormuş ben bunu anladım. O yüzden kimse büyüyünce rahat edersin demesin çünkü öyle bişey yok 😄 Benim de 6 aylık kızım var daha şimdiden baş etmekte zorlanıyorum o da şu an uyumuyor mesela. Annelik çok sabır istiyormuş gerçekten Allah bize sabır versin.