septembbr ben emzik vermeye çalıştım,emzik almadı,sürekli itti
Biraz ısrarcı oldum, sonra buzlukta ki sütü vermek istedim,biberonu da itti,öğürdü almadı..biberon reddi olacak diye çok korktu
Başka bigün akşama kadar emince uykuya geçmesi için mama verdim,o zamanda biberonu itti,almak istemedi ama ağzına mamayı sıkınca tadını alıp içti..bir daha denemedim
Umarım biberon reddi olmaz