Ah annelik 🥹
Yeni doğan bebeğinizin beslenmeden sonra kusması çok normal.
Aşırıya kaçmıyorsa tabi ( ağız dolusu sık sık)
Bebeğinizi besledikten sonra beşiğine koyarken oldukça yavaş haraket edin.
Hızlı haraketler , sallama kusmasına sebep olacaktır.
Size yan yatırın veya düz yatırın diyemem maalesef benim de bu tarz kaygılarım çok olduğu için tek gözüm açıktı ilk zamanlar. Üstte kalsın postunuz. Bebeğiniz hayırlı olsun sağlık uzun ömrü olsun inşallah 🤍