Sak944 benim bebeğim de 50 günlük. 34 haftalık sezaryen doğdu. Devamlı ıkınıyor 20. Günde falan başladı artarak gitti bazen ıkınmak yetmiyor çığlık atıyor yapabilmek için. Uykusundan uyandırıyor devamlı gaz sancısı yavrumu. Biz de zorlanıyoruz çocuk bir huzur bulamadı gazdan. Ben Sab simplexten fayda görmedim bize maflor iyi geldi bir de vicol diye bir damla verdi doktor o rahatlattı içinde kimyon rezene yağı falan var. Vicolü tavsiye ederim