handert Doğum yapalı 2,5 ay oldu ama kabızlık bi türlü geçmedi öleceğim artık, bu durumu yaşayan varmı ne zaman bitecek bu çile
Mervecnr handert dubalac için onun kabızlığı bi nebze rahatlar mama kullanıyomusunuz? Kullanıyorsanız sma optipro tavsiye ederim
mervetulu Mervecnr bebeğe mi verdiniz yoksa siz mi içtimiz. Biz de aptamil prosyneo kullanıyoruz hala kaka yapamıyor kabız değil ama zorlanıyor