Papatya-eylul88 Kızlar bebeginjzin altını temizlerken o iki dudagin arasini temizliyormusunuz???bebegim 24 günlük 4 gündur benimle (kuvezdeydi) icinde böyle beyaz biseler var ama bilemedimm siz nasil yapiyorsunuzzz???
Glsmyh Papatya-eylul88 evet canim temizliyirum.Orasinin temizliğine dikkat et fazla acitmadan ıslak mendille silebilirsin.Enfensiyon kapma riski artıyor.Ben genelde ıslak mendilleri suyla yıkayıp bir kovanaza veya bir kutuya suyun içine koyuyorum o şekilde sıkıp sıkıp kullaniyorum
nergiz4155 Papatya-eylul88 pamuk var ıslak mendille sakin silme ben silmiyordum acıkcası pamukla üstün güzelce siliyordum
cicek110 Papatya-eylul88 doktor iç tarafın da temizlenmesi gerektiğini söylemişti ben pamuğu çokça ıslatıp yavaş bir şekilde temizliyorum
Zynppp_0999 Papatya-eylul88 pamuğu ıslat öyke temizliğini yap en güzeli o. hem pişikte olmaz. Orayı temizle ama çok ellemeden hepsini alıcam diye uğraşma acıtırsın zamanla zaten temizledikçe orasında ki o beyazlık gidiyor. Zorlama
nergiz4155 Papatya-eylul88 yapışmıyor e bebek veya civil vs markalarını alıyorum kullanıyorum alt için pamuk üretildi zaten
printhelloworld Papatya-eylul88 beyaz kısımlar çıkmıyorsa bırakın amniyon tabakası zamanla çıkıyor o kısımları mümkün olduğunca ellememek lazım ebebekte satılan alt silme pamuklarını ya da makyaj temizleme pamuklarını saf suyla ıslatıp üzerinden silebilirsiniz