6 yıldır çalıştığım firmadan ayrıldım kızlar severek işimi yapıyordum fakat doğum izininde sonra işe döndüğüm de mobinge uğradım. İş yerinde ki bazı insanlar yüzünden sorunlar yaşamaya başladım. Derdimi de anlatamadım, çok kırıldım gerçekten hiç hak etmediğim bir durumdu haksızlığa uğradım.
Bir tarafım çok mutlu aslında kızımla vakit geçireceğim fakat çok alıştım senelerdir çalışmaya.
Şimdi de kursa girmek istiyorum kendi işimi kurmak için. ( cilt bakım, fotoğrafçılık veya makyaj eğitimi gibi ) daha öncesinde bu kurslara gidip iş sahibi olan var mı ?