Üç oturum var ilk gün sıkıntı 9.30 da başlıyor ikinci oturum da 2 de başlıyor birdaha ev ile üni civarı uzak zaten arada zaman farklı olur mu acaba taksi ile gidip gelsem en azından çocuğumu emziririm mama meme şeklinde besleniyor ek gıda da alıyor zaten ama içim rahat etmez o kadar saat :( nolur bir akıl verin