Kızlar merhaba. Bebeğim bir sonraki ay ek Gıda sürecine girecek bende suluk arayışına girdim. Şuanda da biberonla besleniyor. Ama içtiği şeyleri hemen genzine kaçırabilen bir bebek. Sızdırmaz damlatmak Suluk arayışındayım. Aklımda chicco yada Philips avent suluğu var. Bir de ilk etapta bunlar mı pipetliler mi iyi oluyor yada başka marka önerisi olan var mı ?