Kızlar bebeğim 4 aya yaklaştı son birkaçgündür gece uykudayken çok aşırı acıklı şekilde ağlıyo gündüz kendini yırtıyo veya normal ağlıyo onlar problem değil ama uykuda öyle acıklı ağlıyo ki nerdeyse bende ağlıcam kıyamıyorum içim gidiyo çok üzülüyorum aynı durum başına gelen var mı neden ağlıyordur acaba çok kafama takıldı uyuyamıyorum