Bilge Benim bebişimde 3 bucuk aylık canım bende calışıcam ama kime güvenip bırakıcam orası ayrı bi konu ve evet genelde hepimizin aynı sorunları var sabah bebiş kaldırır uykunu alamadan alt değiştirme emzirme sonra kahvaltı yarım yamalak yap ya da yapama sonra uykusu gelir uyut bakalım hemen koş yemek yapmaya o arada camasır at bulasıkları yıka ve evi topla yemek olurken uyan onunla oyna ki gündüz uykuları cok kısa derken akşam oluyor ama bitiyorum ben sosyal hayat sıfır destek yok her iş bende artık tek lüksüm ev işlerini bitirip bebişi uyutup bi kahve içip dinlenmek ama benim cocugum Allahtan uysal cok sıkıntılı degil ama işte geneli ayni ama tabikide böyle devam etmicek merak etme büyüyünce inan bizi istemicekler oyuncakları parklar arkadasları olucak emekleme ye bi gecsinler tamam bu arada ben de anasınıfı öğretmeniyim cocuk gelişimci