Yapmanız gereken şeylerin en başında belirli bir süre uyku eğitimine başlamadan uyku düzeni oturtmak. Uyku aralıklarına ve ayına göre saatleri duzenlediniz mi , bunu en az 2 3 hafta uygulayıp sonra desteksiz eğitime geçin derim. Bu 3 haftada yine nasıl destekli uyutuyor iseniz öyle devam edeceksiniz…herşey rayinda ve çok yavaş ilerlemeli.
Ben kızımda eğitim aşamasıni (eğitim ama bence değil) 4 ayda tamamladım. Zerre acele etmedim. Ağlamasına asla müsade etmedim. Aşırı derecede hassas davrandım.
3 günde öğretilen uyku bana göre acımasızca geliyor. Resmen çaresizliği öğreniyor o 3 günde..