ebrucakl Kızım 2.5 yaşında bu akşam düştü ve ön sol dişinin ucunda kırık oluştu daha önce başına gelen var mı lütfen yazarsa çok sevinirim
mucizeeee Geçmiş olsun. Oğlum hemen hemen 1 yaşındaydı . O da düşüp aynı yerden sol ön dişinin ucu kırıldı. Ama öle derin bi kırık değil ucundan az. Bi ağrı sızı olmadı çok şükür