Annelerim kızım 21 aylık ve 2 yaş sendromunun belirtilerini dibine kadar yaşıyoruz neyse yine de orta yolu buluyorduk. Görümcem geldi bize birkaç günlüğüne 2 tane de çocuğu var kızım onları çok seviyor ama onlar geldiğinden beri asla uyumak istemiyor yemek yemiyor sürekli bağırıyor ne oldu anlamadım hiç böyle değildi. İşin kötü yanı görümcemle birlikte 1 haftalığına kaynanamlara gideceğim. Kızın huyu iyice değişecek ne yapacağımı bilmiyorum nasıl toparlayacağım Allah yardım etsin bana