Bebeğimin 5 aylıktan beri gözünde kayma olduğunu anlayıp doktora götürdük 2 ay gözlük kullandık. Gözlük kullanımı sona erdi göz kapama yaptık. İlk zamanlar yarım saat , şuanda 3 saat kapama yapıyoruz tabiki çok zor istemiyor kapatmamı gözünde hala kayma var 15 gün kapama dedi doktor tedirginim oda olmazsa operasyon. Başına gelen var mı 15 gün kapama yapan ?