Kızlar annem meme kanseri, 10 gün önce ilk kür kemoterapisini aldı halsizlik, ağrı vs bunları tolare edebilecek düzeyde yaşıyordu aralarda serum vs taktı doktoru. Ama bu gün sabah aşırı bir üşüme, sıtma ile acile gitti. Orada da serum vs takıldı gün içerisinde daha iyiydi. Ama şimdi son bir saattir yine aşırı üşüme, ateş ve ishali var. Bunların olabileceğini söyledi doktoru ama şiddetli olduğunda ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz 😔 tekrar acile gitsek yine serum verip gönderecekler ondan da korkuyoruz peşpeşe peşpeşe zarar verir miyiz bünyeye. Etrafında bilen yaşayan var mı yada hemşire doktor arkadaşlarımız var mı ne yapmalıyız. Ateşi bir kademeli olarak artıyor üşümesi geçince normale dönüyor daha sonra WC gidiyor ishal tekrar üşüme yapıyor tekrar ateşi yükseliyor