karahann çevremde o kadar çocuk var ki aileleri pedagog pedagog geziyorlar. En basiti görümcemin oğlu 5 yaşında 2 yıldır özel eğitim alıyor. Sadece televizyon telefon kynaklı. Oğlum 1 yaşında, asla ama asla o uyumadan tv açılmaz. Misafirliğe gittiğimde lütfen kapatın derim. Kapatmıyorlarsa başka odaya geçerim. Sadece bir örnek yok önümde bir çok çocukta var. Hepsi aynı neden. Araştırmanızı öneririm. Bizim çocukluğumuzda bir iki çizgi film vardı, hemen biterdi. Bide mesela çizği film mi sokak mı deselerdi koşarak sokağa çıkardım. Artık öyle değil. Çocuklar robotlaşıyolar. İletişim azalıyor, hırçın saldırgan öfke nöbetleri yaşıyorlar. Lütfen ama lütfwn araştırın. Sonra insan çok pişman oluyor. Aileler inanılmaz üzgün. Belkşde hayatları boyunca yaşıtlarını yakalayamayacaklar. Hep dışlanacaklar. 2 yaşına kdar tv telefon vermiycem hemde asla. 2 yaşından sonra 15 er dk öneriyor uzmanlar ki bir çok aile yarım saat izin verdiği halde çocuğunda öfkeye neden olduğu yazıyor. Sadece söylemek istedim,