Hastalık dönemine girdik maalesef🤧 benim de oğlum 3 buçuk aylık bi kaç gündür hırıltılı acile götürmüştüm doktor grip başlangıcı tedavi gerektirmiyor serum fizyolojik ile günde 5 defaya kadar yıkayabilirsin dedi çekme için de 3 den fazla yapma burun sıvısı kurur dedi. Her iki burnuna da şırınga ile yarım yarım sıkıyorum yeterli geliyor. Yıkayınca rahatlıyor. Bir de nebulizatör ile buhar vermeyi deneyebilirsiniz serum fizyolojiği koyarak