merverdogan15 5+6 haftalık hamileyim kesenin etrafında hafif kanamalar varmış bu durumu yaşayan var mı
S_x_w merverdogan15 2.gebeliğimde yaşadım 15 gün sadece WC için kalktım ve Progestan kullanmıştım ve bir sonraki kontrolde kanama alanı kaybolmuştu..sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Sev16 merverdogan15 bende de oldu ama benim 10. Haftada falan olmuştu sanırım kahverengi lekelenme oldu progestan kulladım 12 gün falan geçti hatta ilacı kullanır kullanmaz geçti
merverdogan15 S_x_w amin inşallah işte bir oğlum daha var 4 yaşında çok dinlenmeye vaktim olmuyor birde çalışıyorum
S_x_w merverdogan15 15 gün kuallandım diye hatırlıyorum 10 sene geçti üstünden🙈 kanama alanı geçince normale dönmüştüm zaten..siz yine de kendinizi yormamaya çalışın
Linahilal Benim kese yanında kanama alanım 4 ay sürdü sonrasında geçti progestan kullanıyordum sabah akşam