Kizlar 24 aylık bir oğlum var çok şükür bu zamana kadar emzirdim bu kışta emzirmeyi düşünüyordum fakat bu 2 gündür ağzına koyduğu gibi ısırıyor şuan çok kötü durumdayım acıdan konuşuyorum anlatıyorum acıyor yapma diyorum ama yok ısırdımıda kolay kolay bırakmıyor bende tikiyle oynuyorum ki bıraksın unutuyor tekrar yine ısırıyor oyun sandı sanırım ve az önce öyle bir ısırdıki çok canım yandı ve istemeden üstüne bağırdım yeter artık kalk dedim ve ağladım acıdan şuan uyuyor ama ben çok üzüldüm bağırdığim için vicdan yapiyirum ama o an canım çok yandı istemeden oldu sanırım artık memeden kesme vakti geldi yardımcı olurmusunuz lütfen napmam lazım nasıl memeden kesicem ve emerken uyuyor ve bugün doğum günü bağırdığim için çok çok üzülüyorum 😥