Oglancik Kullanan var mı? Media markttaki görevli ısrarla önerdi denedim çekimi gerçekten güzel ama ben Bosch falan bakmak için girmiştim Arnica ne alaka dedim hiç fikrim yok kafam karıştı nasıl bilen var mı
Oglancik Blackcloud Philipsin de kırılma sorunu oluyormuş yorumlarda çok gördüm rowentayı da bilmiyorum ama ben bilindik bir marka taraftarıydım deneyip görünce de beğendim
Blackcloud Oglancik Kırılma sorunu mu? İlk defa duydum. Tabi yeni serilerde oluyorsa bilemem. Fakat rowentam halıyı kaldırıyor benim valla. Öneririm.
Oznrusk Oglancik Bende Bosch bakmaya gittim satıcı arnicayı bir övdü bir övdü Boschuda kötüledi resmen anlamadım
Oglancik Oznrusk Ya ben de aynı nedenden alamadım media marktta mı böyle diye tekno saya bakayım dedim orda da aynısı oldu çekimi düşük boschun diye caydırdılar beni. Arnicaya kayıyor aklım ama pişman olursam diye korkuyorum
Oglancik Oznrusk Philipsi hiç önermedi buarada onun da çekimi iyi değil dedi kafam iyice karıştı. Dyson muadili diyor arnicaya ama alsam mı napsam çok aradayım