Bebeğim 5 ay 23 günlük. Anne sütü almıyor tamamen mamayla besleniyor ve 5. ayda doktorum ek gıdaya geçebilirsin dedi. Ufak ufak başla dedi ama şu an gündüzleri 2 öğün dolu dolu katı gıda yiyor. Onun dışında her seferinde 150ml formül mama yiyor. Sorum şu.. Gece uykusuna doğduğundan beri saat 7-8 arasında geçiyor. Yani son mamasını o saatte içiriyorum. Daha geçen haftaya kadar gece saat 1-2 arası uyandırıp tekrar veriyordum ama artık kabul etmiyor içmek istemiyor çok ağlıyor. Sabah 7-8 bazen 9 a kadar da uyuyor. Tüm gece aç oluyor yani. Bu sorun olur mu acaba ? Ne yapmam gerekiyor ? Neredeyse 12-14 saat boyunca aç kalıyor çünkü bu durum beni korkutuyor. Doktorum çok fazla endişelenmiyor. Sadece istediğinde vermen yeterli istemediğinde zorlama diyor. Ama bu süre bana çok uzun geliyor.