Merhabalar guzel anneler🥰🤗
Neredeyse 2 yasina basmak uzere olan Kizim, heryeri yaliyor.
Ve bu hali beni cileden cikariyor.
Boyle istenmeyen tavirlara karsi sozde bilincliyim🙄
Hicbir zaman yapma etme demedim. Oyuna cevirmesine izin vermedim sozde ama, gel gelelim tum bilinclerimi kapadi😑
Heryeri yaliyor, yere uzaniyor yeri yaliyor.
Parkta salincak korumaligi,kaydiraklari, otobus camlari…ve daha nicesi😪
Bana bi akil verin, geleneksel yontemleri mi denesem? Aci biber mi sursem? Ya da korkutsam mi?
Normal bisey olsa, daha sabirli olurum da, ama resmen hastalik yutuyor.
Son azi dislerini cikariyor, acaba ondan mi? Ama hicbir dis cikarma evresinde boyle yapmadi.
Kimseden de gormedi, kopyalama degil.
Ay ben nasil unutturacagim bunu?