karpuzlusakiz Herkes bebeğini sakinleştiren müzikleri burda paylaşabilir diğer anneler de faydalanabilir diye düşündüm. Yenidoğan döneminde tabiki beyaz gürültü herkesin bildiği ama benim diğer fayda gördüklerim Orhan osman kolik Özge öz dandini dastanq ninni Özgr öz küçük yavrum (bu beni de sakinleştiriyor😂)
Bal38 karpuzlusakiz benim oğlum doğdugundan beri ilahi dinletiyorum çok sakinleşiyor 16 aylık oldu ayağmda sallarken acarım hemen uykuya dalar dinleye dinleye. Beyaz gürültü felan hiç dinlemedik 😅😅😅
Minikkanarya karpuzlusakiz bende nazar duası açıyorum başlarken bile sakinleşiyor ve uykuya dalıyor 17 aylık yeni doğduğunda tabiki beyaz gürültü ile hatta kendi uyuyordu ☺️
Beraninannesii karpuzlusakiz Mescidi aksa ninnisi duyduğu an kafasını bir yerlere yaslayıp dinliyor 🤗
Songul_99 Biz ilk doğduğunda beyaz gürültüyü denedik ama pek bir işe yaramadı sonra hamileyken dinlediğim bir dua vardı onu açıp sakinleşmek istedim bir baktım bizimki uyjmus dedim beyaz gürültü boş yer gök duayla sonra Nebe suresini dinletmeye başladım ondada çok güzel uykuya geçiyor birde sezen aksunun yavrucanim ninnisini dinliyoruz 🌼
Haffuse Benim kizim oyun sarkilariyla uyuyor ya😆 Alibabanin ciftligi, baby shark, otobusun tekeri, aram samsam ve sar makarayi🤭
zekkk karpuzlusakiz nebe süresi gerçekten işe yarıyor denedim bebeğim çok ağlıyordu saatlerdir susturamamıştım sonra dam o sure aklıma geldi açtım sakinledi ve uyudu
citlembik2905 karpuzlusakiz Biz Hz. Fatıma’nin ninnisiyle sakinlesiyoruz, uyuyoruz. Bebeğime uyku rutini gibi oldu açtığımda hemen uykuya geçiyor miniğim.
20-haziran_2023 karpuzlusakiz ilk ninni ile sonra Dilan Polat enerji sonra murat övünç hazır edin kinari şimdi dualarla uyuyor