geceuyumayanne1 30 aylık kestim hemen nasıl oldu anlatıyorum. Neler neler denedim. Ben de isterdim yani konuşarak bırakayım da yok. Deliriyordu kendini yerlere atar ağlar ağladıkça öksürür sonra kusardı. Sabaha kadar emmesinden artık sıfır enerjiyle günüme devam ediyordum. Öncelikle annenize kalmaya gidin. Onun desteği çok önemli. Evde kesmeye çalıştığım dönem gece çok ağlayınca eşim ver ağlatma çocuğu dediği için evde olmuyordu. Annemlerde kesmeye karar verdim, sabır taşıyla falan emdi bana mısın demedi. Gündüz dikkatini dağıttım istedikçe, gece çok zor geçti çok ağladı salladım falan ama çok kalktı. Buna hazır olun ama siz kararlı olun en fazla 3 güne kolaylaşacak. Sonra hayat kaliteniz artacak valla. Ben oje sürdüm istedikçe açtım bak pis olmuş falan dedim silmeye çalıştı gitti kapattı. Her istediğinde oje orada olduğu için biraz delirdi ama dışarı çıkardım çocuklar vardı kapıda onların yanına gittik. İkinci gece 1-2 kere mızmızlandı her seferinde konuştum süt bitmiş pis olmuş falan dedim valla üçünü gece neredeyse ısrar bile etmedi. İlk 10 gün arada aklına estikçe sordu ama 30 ay boyunca ilk kez kesintisiz uyanmadan uyumaya başladı. Benimki bıraktıysa her bebe bırakır diyorum 🤣 birini emerken diğerini eliyle tutuyordu öyle sahip çıkardı 🤣