Özel güvenlik sertifikam var. 5 yılı dolmak üzereydi sanırım. Bekarken almıştım kimlik kartı alamadm evlenınce eşim izin vermedi. Şmdi bu sertifikanın süresi dolunca kimlik kartı da alamadığm için geçersiz hale gelirmi. Yoksa sertifika durduğu sürece kimlik kartımı her zaman alablrmiyim?