ebruli1 Arkadaşlar 2 yaş kızıma doğum günü hediyesi fikirlerinizi soyler misiniz, sizin bebeler neleri çok sevdi mesela?
Dolores ebruli1 ben oğluma 2 yaş doğum günü hediyesi olarak otopark aldım ve ona uygun arabalar aldım. Ekstra olarak da bir yarış arabası ve bir uçak aldım. Artık seçebildiği için sordum sana ne alalım diye, otopark dedi:) ha bir de kuzenimde küçük valiz görmüştü ondan oyuncak olan, onu istedi. siz de bir sorun bakalım belki istediği bir şey vardır :)
tumbito ebruli1 scoot and ride aldık, çok sevdi kızımız. Ya da fiziksel aktivitelerini desteklemek için tırmanma, masa gibi dönüşebilir ahşap şeyler var. Yerim olmadığı için alamadım, onlarda hoş olabilir diye düşünüyorum. Aklıma gelirse yine yazacağım 🥰
printhelloworld ebruli1 1 yaş hediyesi olarak globber 4 in 1 bisiklet aldık çok hoşuna gitti 2 yaş için ise globber ışıklı scooter alırız diye düşündük yazın 1 buçuk yaşında olacak uygun olursa yazın da alabilirim ama sizin elinizde yoksa scooter güzel bir hediye olabilir
Elfelf475 ebruli1 biz oğluma 1 yaşında gloober almıştık. Şu anda 2 yaşında en iyi yatırımı 😅 bence böyle uzun vadede kullanacağı bir şey alın. Biz bunu en az 7 sene kullanırız mesela
Tatlican ebruli1 Kendine ait koltuk almisti 2 yasinda teyzesi cok sevdi kizim. Tekerlekli cocuk valizi onuda cok seviyor hala ahsap barbi evi ama bunun icin 3yas daha uygun 2yasta pek evcilik oyunu bilmiyorlar 3yasta bisiklet almistik evin icinde gezdi oyalanıyordu
EcrinMelek1- @ebruli1 biz 1 yaşındaki kızımızın adına sma lı bir çocuğa 1000tl lık bağışta bulunduk yinede kutlama günü elimiz boş olmasın diye meyve sebze kesme oyuncağı almıştım
EcrinMelek1- @ebruli1 inşallah 🤲 bende Instagramda başka bir fenomen de gördüm paylaşım yapmış yakın çevremde kızıma hediye alacak olan varsa onun adına sma lı bir çocuğa bağışta bulunabilir diye bende düşündüm şuan kızımın ne kıyafet ihtiyacı ne oyuncak ihtiyacı var o yüzden başka bir bebeğe faydamız olsun diye düşündüm eşime de mantıklı geldi aslında ailelere de söyleyecektim ama eşim babanneme falan laf anlatamayız o yüzden boşver biz yapacaksak yapalım dedi tamam dedim bende öylelikle gelişti