Kızım 10 Aylık uyku düzenimiz yok, alışkanlıklarımız var her 5 dakika da bir kalkıp emmek gibi. Emziği tutuyor normalde ama gece asla memeyi bıraktırıp emziği kabul ettiremiyorum. Bi yandan gece beslenmesini kesmek istesem de diğer yandan gönlüm asla razı değil bu duruma, çünkü biliyorum bu süreç geçici doya doya emsin kendini güvende hissetsin diye de düşünüyorum. Saat 5ten sonra iki saatlik uykuyla dinlenebiliyorum, bazen o da olmuyor uyumuyor. Bunları yazmamın sebebi doktorumuz gece beslenmesini kesmem gerektiğini sağlık ocağındaki hemşiremiz ise asla kesmemem gerektiğini söyledi sizler ne gibi yol izlediniz, verimli uyku elbette ki önemli uyuduğu zamanlar daha mutlu daha huzurlu oluyor bunun da farkındayım ama iki görüş aklımı çok karıştırıyor. Kesmem gerekiyorsa da nasıl yapacağımı bilmiyorum, uyandığın da emzirmezsem asla sakinleşmiyor su kabul etmiyor emzik kabul etmiyor , sallayarak sakinlestirebilirim ona da alışmasından korkuyorum. Fikir düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🌼